از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا

از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

از خاک تا خانه ؛ ماموریت نهایی نیوشا

امروز مهمترین دغدغه تولیدکنندگان در مقوله کیفیت و رسیدگی به نارضایتی های مشتریان، کوتاه بودن دست آنها از بخشی از چرخه تولید و عرضه محصول است. تولیدکنندگان وابسته به بیرون بخاطر این کمبود، پس از شناسایی احتمالی مشکل، چه در حوزه کیفیت محصول و چه در حوزه کیفیت خدمات نمی توانند برای رفع و اصلاح مشکل، کاری انجام بدهند و برای حل آن باید به سایر حلقه های این چرخه متکی باشند.
تضمین کیفیت یک محصول یا یک خدمت در نگاه اول با دل بستن به تامین کنندگان و پیمانکاران بیرونی ممکن به نظر می رسد اما واقعیت این است که چنین امری عملاٌ غیرممکن است. در واقع وقتی صفر تا صد انجام فرایند تولید و عرضه محصول به مشتریان توسط شرکت و اجزاء آن انجام نشود و بخشی از فرایند خارج از کنترل شرکت باشد، ارائه تضمین درباره کیفیت محصولات و خدمات در واقع فقط یک شعار تبلیغاتی خواهد بود.
با گذشت بیش از یک دهه از حیات مجموعه نیوشا و در آستانه 5 سالگی نیوشانیک، امروز مفتخریم به رونماییِ شعار" از خاک تا خانه " .... این شعار نمادی از پروژه ای عظیم است که در آن نیوشا با استفاده از نیروها و امکانات خود قادر خواهد بود تا کلیه عملیات دخیل در پروسه تولید، ارائه و عرضه، از نقطه شروع یعنی کاشت و برداشت تا نقطه پایان فرایند یعنی تحویل محصول به مصرف کننده را مستقیماً در ساختارها و واحدهای متعلق به خود انجام داده و از هرنوع وابستگی به دور باشد.
هدف اصلی از این ماموریت، دستیابی به «بهترین کیفیت ممکن و تسلط کامل و مطلق شرکت به صفر تا صد پروسه تولید و عرضه انواع نوشیدنی های سلامت» است. با نهایی شدن و تکمیل پروژه "از خاک تا خانه "، نیوشا، تنها تولیدکننده ای در ایران،  خواهد بود که ضمن تسلط کامل به فرایند تولید و عرضه محصولات، می تواند کیفیت محصولات و خدمات خود را به شکلی واقعی و حقیقی تضمین کند .
به موجب این ماموریت و بر اساس شعار "از خاک تا خانه" ، نیوشا کلیه عملیات و فرایندهای زیر را در ساختارها و ساختمانهای تحت مالکیت و مدیریت 100 درصدی خود انجام خواهد داد :
1.  کشت و برداشت مواد اولیه محصولات
2.  فرآوری محصولات
3.  تولید محصولات
4.  بازاریابی و معرفی محصولات (از طریق شبکه بازاریابی انحصاری نیوشانیک)
5.  بسته بندی محمولات
6.  حمل و ارسال و تحویل محمولات به درب منزل مشتریان یا نمایندگان
اجرا و پیاده سازی این استانداردها  از ضروریات و لازمه ورود نیوشا به بازارهای بین المللی است و ایجاد یک مزیت رقابتی ممتاز و قابل توجه است . از این نظر می توان تکمیل این پروژه و محقق کردن شعار "از خاک تا خانه " را شروع حرکتی بزرگ برای جامه عمل پوشاندن به رویای دیرینه همه نیوشایی ها یعنی جهانی شدن و ورود به بازارهای بین المللی، قلمداد کرد.
بزرگترین دغدغه و چالش نیوشا در ماموریت اخیر، پیاده سازی و سازماندهی علمی و اصولی تک تک اجزاء و فرایندها براساس استانداردهای تعریف شده بین المللی(ISO) حوزه مربوطه بوده است. به نحوی که هر یک از ساختارهای شرکت و اجزاء آن از نظر رعایت الزامات کیفی و همچنین کارآمدی فرایندهای کنترلی در شناسایی خطاها و مشکلات همچون نمونه و الگویی بی نظیر در سطح کشور شناخته شده و به عنوان دستاوردی ماندگار هم در تاریخ شرکت و هم در تاریخ کشور، جاودانه باقی خواهند ماند.
جای بسی خوشحالی است که از همین پایگاه اعلام کنیم، با آینده نگری های شرکت در سالیان گذشته و به لطف تلاش ها و ایستادگی های تک تک همراهان عزیز، بخش عمده ای از امکانات و زیرساخت های لازم جهت انجام مطلوب این ماموریت و به ثمر نشستن پروژه، طی 10 سال گذشته و از هنگام تاسیس شرکت نیوشاداریان و ایجاد رسمی مجموعه نیوشا تا به امروز ، فراهم گردیده است و بر همین اساس طی روزها و ماه های آینده و به تدریج ، همراهان نیوشایی می توانند با هماهنگی قبلی و همراهی مربیان و حامیان خود از اجزاء مختلف پروژه تولید و توزیع محصولات نیوشا بازدید کنند و از نزدیک و به شکلی ملموس با تک تک فرایندهای موجود در فرایند از تولید تا مصرف آشنا شوند.




بازدید : 323 | تاریخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت : 18:36 |
برچسب ها : , ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: